środa, 8 marca 2017

Marzec miesiącem spełniania marzeń


Dzień Dobry w Marcu 💚💚💚
Tak, tak - to już trzeci miesiąc tego roku 😀Cudnie, wiosna zbliża się dużymi krokami i to dodaje mi skrzydeł 👼 
Dzień staje się coraz dłuższy, wszystko powoli zaczyna budzić się do życia - uwielbiam tę porę roku (nowy cykl w przyrodzie). Marzec sprzyja dobrej myśli, większej energii, można stworzyć nową jakość w swoim życiu! Pomyślcie nad tym i być może rozbudzicie w sobie chęci do rozpoczęcia czegoś innego, nieznanego bądź realizowania czegoś odkładanego "na później". Przedwiośnie może być niesamowitym i sprzyjającym dla Was czasem 💙💛💜



8 MARCA - DZIEŃ KOBIET



Kochane Moje 💖
Dziś jest Nasze Święto, zatem świętujmy 😊😊😊 
Najbardziej chciałabym, abyśmy były szczęśliwe i spełnione 💚
Po prostu 😁
Marzę o tym, by każda z Nas, bez wyjątku miała w życiu możliwość dokonywania wyboru oraz szansę na własny rozwój.
Jako żony, jako matki, jako singielki, jako partnerki życiowe dla obu płci - bądźmy zawsze kobietami, które są dumne ze swojego życia i pozostają wierne swoim wartościom.
Zawsze wierzcie w siebie, w swój umysł, w swój intuicjonizm.
Bo w Nas jest siła, niesamowita moc oraz piękno 💙
Kobieta jest energią 💝💝💝





Z początkiem marca mam bardzo sporo na głowie, brak czasu na odpoczynek i też nie mogę tym razem zwalniać tempa 😆 Jednak żyję, w weekend troszkę zrelaksowałam się i nabrałam sił na przyszły tydzień.
Poza sprawami zawodowo-prywatnymi są również ostatnio urozmaicenia, w postaci przygotowań do pokazu mody, który przygotowują projektanci z LOFT polscy projektanci oraz Fundacja Złotowianka w X-Demon - Piła . Przyznaję, iż jest to mój pierwszy w życiu tego rodzaju występ 😀 Tym bardziej jestem podekscytowana, jak to Nam wyjdzie i jak to wszystko się odbędzie! Trzymajcie kciuki, jutro w czwartek, czyli 9 marca odbędzie się pokaz! 😉😉😉 Pozdrawiam osoby, które pomagają Nam w przygotowaniach oraz osoby uczestniczące podczas pokazu ✌💜












Dziewczyny, damy radę!!! 💚💛💙



~Aldi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz