środa, 16 kwietnia 2014

Moje ulubione kosmetyki


Witajcie!


W dzisiejszym poście nie będzie nic, co jest związane z jedzeniem ani gotowaniem :) Każda kobieta, która dba o swoje zdrowie od wewnątrz, powinna zadbać również o swój wygląd od zewnątrz. Wszystkie wiemy jak to jest z tymi kosmetykami, ile czasu potrzeba, by dopasować do swoich potrzeb odpowiedni krem, podkład czy żel do mycia ciała i twarzy. Na rynku jest bardzo duży wybór, więc z pewnością każdy ma możliwość znalezienia dla siebie odpowiednich kosmetyków. Najważniejsze jest to, by świetnie się czuć po zastosowaniu czegokolwiek! U mnie przeważają specyfiki polskiego pochodzenia, najczęściej antyalergiczne, bez parabenów, zawierających jak najmniej zapachów. A głównym motorem dla mnie jest informacja na temat danej firmy czy kosmetyki, które oferuje są NIE TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH. Zdecydowanie, ta informacja jest dla mnie najistotniejsza. I tylko takich kosmetyków używam. Tutaj podaję Wam linka na stronę, która monitoruje firmy testujące i nietestujące na zwierzakach:

https://www.facebook.com/pages/NIE-testowane-na-zwierz%C4%99tach/237263922998005

oraz

https://www.facebook.com/FirmyPrzyjazneZwierzetomWPolsce


Ktoś zapyta czy jestem w takim razie wegetarianką? Odpowiadam, iż nie jestem bo lubię od czasu do czasu zjeść coś z kurczaka. Temat ten jest również ważny, mam tego świadomość. Nie wiem, czy to się u mnie zmieni. W tej chwili jestem przeciwna testowaniu kosmetyków na zwierzętach, widziałam i czytałam kilka artykułów, filników. . .To jest dla mnie okrucieństwo i maltretowanie żywych istot. Bardzo mnie to boli i nie mogę nic nie zrobić. A przynajmniej nie używam takich kosmetyków. Kwestia jedzenia mięsa nadal pozostaje w moim sumieniu. Może coś się zmieni i w tym zakresie, jeszcze nie potrafię. Jedynie co, to na pewno jem dużo mniej mięsa niż kiedyś (tak dwa razy w tygodniu). 
A teraz foto-pokaz moich kosmetyków :) To zebrane zakupy z kilku ostatnich miesięcy :)





MYDŁA W PŁYNIE




EMULSJA DO MYCIA TWARZY






MYDŁA TWARDE






KREM POD OCZY
KREMY NA DZIEŃ I NA NOC














BAZA SILIKONOWA






PODKŁAD SATYNOWY BLASK
ANTYPERSPIRANT CASHMERE














MASECZKI AA i ZIAJA







SAMOOPALACZ EVELINE





NIE TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH



Ogólnie jestem zadowolona z powyższych kosmetyków. Nic mnie nie uczula, skóra wygląda ładnie, odzyskała elastyczność, zmniejszona ilość małych wyprysków. Od kilku dni jestem w trakcie stosowania dwóch próbek samoopalacza EVELINE i efekty są naprawdę zadowalające :) Myślę, że zdecyduję się na zakup butelki tego specyfiku. Moja biała cera dobrze przyjmuje ten krem, a kolor skóry zmienia się w lekką opaleniznę :)


:)  




2 komentarze:

  1. Z tych wszystkich kosmetyków stosowałam te maseczki z Ziai :)
    Krem z AA muszę przetestować :) szczególnie ciekawi mnie ten pod oczy- zauważyłam, że coraz bardziej mam widoczne w tej okolicy zmarszczki :( dlatego, czy zauważyłaś jakiś wpływ tego kremu na taki problem? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, tak szczerze to nie widzę żadnych zmian, po prostu nawiżam skórę bo to zawsze odmładza :) Ale czy koryguje, to nie wiem, takie tam mam małe zmarszczki :P Ale jakoś nie tragizuje. . .na razie hihi :)

    OdpowiedzUsuń