czwartek, 3 kwietnia 2014

Pesto a'la Smak Życia :)


Witajcie


Już od dawna zbierałam się, by zrobić coś ze szpinakiem. Pewnie co niektórzy pamiętają moje pytanie dotyczące szpinakowych liści ;) Koktajl ze szpinakiem był, do sałatek dodaję a teraz przyszła pora na coś, co możemy podać na obiad. Odczucia jak najbardziej pozytywne, wiosna na talerzu, pyszny smak w buzi, czego chcieć więcej! :) Podam Wam mój pomysł, trochę z innych przepisów, trochę od siebie. Wyszło ciekawe i smaczne danie i to bezmięsne. Wykonanie takiego posiłku jest bardzo proste, więc nie ma się nad czym zastanawiać, tylko częściej robić i cieszyć się zdrowiem. Bo szpinak to ogromna dawka magnezu, który jest niezbędny dla naszego organizmu!


PRODUKTY

Składniki :

* szpinak 

* pestki dyni oraz orzechy włoskie

* czosnek 2 ząbki

* olej 1/4 szklanki

* makaron razowy eko

* sól morska

* kolorowy pieprz




Jak to robimy? Po kolei:



PESTKI DYNI ORAZ ORZECHY WŁOSKIE


Na patelni teflonowej podpraż pestki dyni oraz orzechy włoskie, ilość wedle własnego uznania. 


Czekaj aż się wszystko trochę zarumieni i zacznie wydobywać się przyjemny zapach.











Następnie, włóż umyte liście szpinaku oraz pokrojony na drobno czosnek do pojemnika.
Wlej olej, przypraw do smaku solą i pieprzem.
Dodaj podprażone pestki dyni oraz orzechy włoskie.
Wszystko zblenduj/zmiksuj na masę.
Ugotuj makaron razowy na pół twardo.
Odlej wodę.
Dodaj pastę ze szpinaku i wymieszaj.
Chwilę podgotuj całość do 2min.
Gotowe.





PESTO GOTOWE DO SPOŻYCIA


Posiłek: pesto a'la Smak Życia oraz zielony koktajl (również ze szpinakiem) :) :) :)




PESTO A'LA SMAK ŻYCIA



Smacznego i na zdrowie!




3 komentarze:

  1. Mniam :) Więcej nie napiszę, bo na razie takie kąski poza mną, ale szpinak uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie pyszne było ! Ja parę dni temu przekonałam się do szpinaku i jestem miło zaskoczona że jest tak dobry ! :)
    http://podrugiejstronielustraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo przypasowało pesto :) Wcześniej nie znałam takiej formy spożywania szpinaku i proszę, jak smacznie :)

    OdpowiedzUsuń