niedziela, 13 lipca 2014

Joga Przy Fontannie W Poznaniu



Witajcie :)



Dzisiejszy poranek był niesamowitym, pięknym, nowym doświadczeniem. A to z powodu uczestniczenia w grupowych warsztatach jogi, które odbyły się przy fontannie w Parku Adama Mickiewicza ( przy ul. Fredry w Poznaniu). Seans trwał od 9:00 do 11:00. Każdy uczestnik zabrał ze sobą matę, na której wykonywał różne ćwiczenia i konfiguracje. Dziś to był mój pierwszy raz i mam nadzieję, że za tydzień również tam przyjdę. Więc gdyby ktoś miał ochotę i chciałby przeżyć coś bardzo pozytywnego i energetycznego to zachęcam, będzie okazja do spotkania się :) 
Warsztaty są bezpłatne i odbywają się w każdą niedzielę (6 lipca - 31 sierpnia 2014) od godziny 9:00 do 10:30
[“Joga przy fontannie” – cykl darmowych warsztatów plenerowych jogi odbywa się w samym sercu Poznania już po raz trzeci. I cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W pierwszym spotkaniu w tym roku wzięło udział blisko 300 osób. Patronat nad tym wydarzeniem sprawuje między innymi Prezydent Miasta Poznania.]




Fotorelacja z dzisiejszych warsztatów jogi:


Side plank, rozgrzewka przed warsztatami :)






Teatr Wielki (Opera) - taki widok przed oczami podczas jogi





Moje nóżki, jeszcze przed zdjęciem obuwia i skarpetek :)





Uczestnicy





Aldi Smaczek :) :) :)





Prowadząca warsztaty





Relaks po zakończeniu. . .





Wspólna fota z prowadzącą





Na koniec, po warsztatach "joga śmiechu" :) :) :)





:)




Na samym końcu podziękowaliśmy sobie za poświęcony czas
oraz
słońcu, że wyszło do Nas :) 




2 komentarze:

  1. Plenerowa joga- coś pięknego :) Ja raz w życiu byłam na zajęciach jogi i jakoś mnie nie zachwyciły, ale odbywały się w ciemnej sali gimnastycznej, więc może i dlatego :P taką jogę w plenerze na pewno bym przetestowała :) w tym momencie żałuję, że nie mieszkam w Poznaniu, bo na pewno by tam przybyła, przede wszystkim po to, żeby poćwiczyć koło mojego cudownego Smaczka :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, u mnie w Słupsku tez organizują warsztaty Jogi;) Zdrowa aktywnosć opanowałą pomorze;)

    OdpowiedzUsuń