sobota, 20 grudnia 2014

OMLET PO KRÓLEWSKU



Witajcie Moi Drodzy!


W dzisiejszym poście, tak jak obiecałam, podam Wam doskonały według mnie przepis na mega przesmaczny OMLET PO KRÓLEWSKU. Wczoraj wieczorem, po całym dniu dużej aktywności w pracy i poza domem, postanowiłam zrobić coś ciepłego, pożywnego i rzecz jasna - zdrowego na kolację. Należę do osób, które nie obliczają namiętnie żadnych makro i kalorii podczas spożywania posiłków. Jem tak, jak mi podpowiada organizm i po prostu robię to, zaspakajam jego potrzeby. Warunek jest jeden: MUSI BYĆ ZDROWO. Stąd też moja wczorajsza zachcianka w postaci tego omleta, który w zasadzie najczęściej jadany jest na śniadanie :D Ale co tam, nic się nie stało. A przynajmniej przez całą noc nie byłam w ogóle głodna, do 7 rano spokojnie wytrzymałam do owsiany ;)

Zaczynamy przygotowywanie omleta:


W makutrze rozetrzyj 4 żółtka z ksylitolem. Jajka kupuj jak najbardziej naturalne, z wiadomego źródła. U mnie tylko wiejskie od wiarygodnego człowieka.

Następnie, dodaj 1 czubatą łyżkę mąki jaglanej i wszystko dokładnie wymieszaj.






Wymieszaj :)


Ubij oddzielnie cztery białka jaj, aż do sztywnej piany. Blenderem wychodzi mi to najlepiej i bez żadnego wysiłku :)


Kolejny etap to połączenie żółtek i ksylitolu z ubitymi białkami. Wymieszaj łyżką, aż do uzyskania jednolitego koloru.
Tę masę wlej/przełóż na rozgrzaną dużą patelnię z teflonu. Smaż pod przykryciem, bez tłuszczu lub na oleju kokosowym.



Omlet jest żółty, wygląda jak puszysty biszkopt i smakuje nieziemsko, czyli po królewsku :) Mój mąż był zachwycony i zarazem bardzo najedzony. A o to w końcu chodzi. Taki omlet naprawdę jest bardzo zdrowy, bezglutenowy i zawiera bardzo wiele cennych składników. Po takim jedzeniu nie da się być ospałym i leniwym człowiekiem! Mnie ta kolacja nakręciła na cały dzisiejszy dzień w pracy (choć wiadomo śniadanie również) a później po chodzeniu z mężem po centrum handlowym, zrobiłam porządny trening :)




Bardzo polecam Wam wypróbować taki omlet. Nie pożałujecie i sami na sobie sprawdzicie tą niezwykłą moc OMLETA PO KRÓLEWSKU :) :) :)

Smacznego

~Aldi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz