piątek, 10 lutego 2017

Piątek :)



Witajcie Moi Drodzy    

Na piąteczkowy podbój gotowi??? Bo ja taaak! Pakuję jedzonko i ruszam do pracy. Na zdjęciu widać różne produkty, ostatnie drobne zakupy spożywcze. Nowością jest u mnie ryż firmy Leogaba Rice - jeszcze nie jadłam, planuję w weekend wypróbować. Sporo poczytałam o tym produkcie na stronie producenta. Jeśli chcecie, to zajrzyjcie na stronę, bardzo ciekawe informacje tam znajdziecie. Dla mnie bomba, coś nowego - więc trzeba spróbować Oliwa z oliwek po lewej - przyda się do sałatek, gdyż ostatnio zwiększyłam spożycie tłuszczów
Wyjątkowo, ten tydzień upływa mi bardzo szybko, zmęczenia jeszcze nie odczuwam, więc super i oby do piątku
Co porabiacie? Liczę na to, że ciekawie u Was  

Wspaniałego Dnia życzę!
~Aldi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz