sobota, 18 lutego 2017

Sobota




Witajcie Moi Drodzy  
Dziś mam pełen reset fizyczny i psychiczny, nie mam treningu i jem to, na co mam ochotę  Nie da się przez siedem dni w tygodniu trzymać się kurczowo jadłospisu :P Na żadne debiuty ani zawody FIT się nie wybieram, więc takie "cheaty" w sobotę mogą wpadać Poza jedzonkiem spoza listy dozwolonych na codzień, doładowuję się również za pomocą "lekkiej" lektury - takiej, która z jednej strony wypełnia mnie spokojem, a z drugiej - która daje mojej głowie mnóstwo dobrych i pozytywnych myśli. Najlepszą metodą takiego cudownego doładowania się jest książka, koniecznie na papierze. Dzisiaj zrobiłam przegląd książek i porad, których autorką jest Beata Pawlikowska - wszystkim Wam znana podróżniczka, pisarka i motywatorka zdrowego życia  Uwielbiam jej przekaz  Fajna muzyka w słuchawkach, moc dobrych myśli - pełen reset od codziennych obowiązków  To jest bardzo potrzebne każdemu z Nas. Pomyślcie o tym i raz w tygodniu podarujcie sobie czas totalnie dla siebie 💙💛



Pozytywne moce przesyłam 

~Aldi

____________________________________________________


Hello My Dear 😊😊😊
Today I have a full reset physical and psychological, I do not exercise and eat it, what I want 😀 Is not possible to seven days a week to cling to diet 😋 On any debuts or competitions FIT I'm not going, so such "cheats" on Saturday may fall 😆 Besides food outside the allowed list on a daily basis, also recharges using the "light" reading - the kind that on the one hand fills me with peace, and on the other - that gives my mind a lot of good and positive thoughts. The best method of such a wonderful boost to a book, be on paper. Today I did a review of the books and advice, which is the author Beata Pawlikowska - all you famous traveler, writer and motywatorka healthy life love 💚 I love its message 😊 Cool music in headphones, the power of good thoughts - full reset of daily duties 😉 It is very necessary to each of us. Think about it, and once a week give Yourself time totally for themselves 💙💓💛

Positive powers send 😚

~ Aldi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz