czwartek, 15 maja 2014

Pudding FIT



Witajcie :)


Dziś podam Wam przepis na pudding z kakao i awokado :) Ci, którzy czytają mnie wiedzą, iż jestem poszukiwaczem zdrowych produktów i uwielbiam przyrządzać dania i posiłki w formie jak najbardziej zdrowej - FIT (tak to nazywam). Oto kolejna moja propozycja. Tym razem deser w postaci puddingu. Taka słodka przyjemność to moc wielu cennych składników, które nasz organizm potrzebuje. Nie ma tutaj żadnego cukru, ani mąki, ani czekolady z syropem glukozowo-fruktozowym (któego jestem wrogiem numer jeden). Możesz bez wyrzutów sumienia zjeść ze smakiem taki pudding. Jestem zadowolona z efektu, ponieważ smak jest rewelacyjny, kolor piękny - czekoladowy! Uwielbiam :) :) :)


Składniki:

* awokado 2 średnie

* kakao gorzkie 3 łyżki stołowe

* miód 3 łyżki stołowe

* mleko 3 łyżki stołowe (użyłam krowiego, ale jak najbardziej można użyć roślinnego)



Awokado



Miód, kakao i mleko




Przygotowanie:

Wszystko łączymy a następnie dokładnie blendujemy, aż do uzyskania oczekiwanej konsystencji.


Gotowe! Nic prostszego i zdrowszego! :)





Pudding




Gotowy pudding






Smacznego :)




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam awokado we wszelkich przepisach na słodko! :) A Ty akurat trafiłaś na mój dzień, w którym marzę o czekoladzie... ech, pozostaje mi napatrzeć się w monitor :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w kuchni awokado na słodko po raz pierwszy :) Efekt bardzo zadowalający, pyszota! Miętóweczko, to śmigaj po awokado i do dzieła, spełniaj swoje zachcianki, będziesz happy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam podobny krem czekoladowy, nie dodawałam tylko mleka. Pycha :) Tylko avocado musi być mocno dojrzałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to ostatnio wypróbować ale avokado zdązyło wejść w fazę "za późno", ehhh ;) Ale przy najbliższej okazji nie omieszkam spóróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też były dojrzałe, choć nie wylewało się jeszcze nic zielonego :D Wypróbuj, ciekawe jak będzie Ci smakowało :)

      Usuń
  5. Kochana moja- gdy tylko nabędę składniki, to od razu zrobię Twój przepis :) <3
    Pewnie dopiero w przyszłym tygodniu zrobię jakieś zakupy, bo niedawno wróciłam z dużych zakupów spożywczych m.in i na śmierć zapomniałam o tym awokado :(
    a że dzień w dzień pada i jest okropnie na zewnątrz, to nareszcie do następnego tygodnia nie muszę nigdzie iść i zamierzam z tego skorzystać :P no chyba, że jutro rano po gazetę ;)
    Buuuuziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie Kochana, mam nadzieję że posmakuje i Tobie ten deserek :) :) :) To daj znać na facebook, jakąś foteczkę i wrażenia ;) Tulam najmocniej <3 :*

      Usuń
    2. Na pewno dam znać :) :) I ja tuuulam moja Kochana :* <3

      Usuń