niedziela, 25 maja 2014

FIT EXPO POZNAŃ 2014 - Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP)


Witajcie!


Wczoraj (24 maja) miałam przyjemność przeżyć niesamowity dzień, a to ze względu na odbywające się Targi FIT EXPO w Poznaniu :) Cała impreza trwa przez trzy dni 23-25 maja, więc można skorzystać. 
Wygrywając wejściówkę na te targi, początkowo nastawiałam się na oglądanie, zbieranie ulotek i fotografowanie wystawionych ekspozycji. Następnie, przypadkowo doczytałam na stronie MTP, iż w sobotę ma być Ewa Chodakowska (na stanowisku TechnoGym), więc moja motywacja wzrosła, ponieważ bardzo lubię Ewę, miałam cichą nadzieję, że może uda mi się zdobyć podpis w książce "Przepis na sukces", a może i jakąś wspólną fotkę ;) Następnie, zauważyłam na fanpage Natalii Gackiej, iż ona również będzie na tych targach :) Jednak to była jej piątkowa fota i wpis, więc stwierdziłam, że straciłam szansę spotkania Natalii, skoro idę dopiero w sobotę. . .Ale w sobotę rano, miła niespodzianka - Natalia dodała fotę i informację, że cały czas będzie na swoim stanowisku APUS SPORTS na FIT EXPO. To już kompletnie zmotywowało mnie, na maksa zmobilizowało do uczestniczenia na Targach w sobotę :) :) :)




Wejście na Międzynarodowe Targi Poznańskie





Pokaz Adamczewskiego, rowerki stacjonarne, pokaz podnoszenia ciężarów





Ekspozycje wystawowe, pokaz utrzymania równowagi na rękach





Nowoczesne bieżnie, trening na stanowisku TechnoGym




Ulotki, foldery, upominki z Targów







NATALIA GACKA



Ja z Natalią oraz mega fantastyczni ludzie z APUS SPORTS



Ja i sprzęt :)
Natalia Gacka











W tym miejscu wyjaśnię Wam Moi Drodzy, dlaczego ten dzień był dla mnie taki wyjątkowy. Otóż, Ewy Chodakowskiej niestety nie spotkałam, po prostu najpierw trafiłam na moment, kiedy poszła gdzieś na obiad. Dlatego poszłam naprzeciwko do sali, gdzie stanowisko miała Natalia Gacka i tam ją zastałam (po drugiej próbie podejścia do ekspozycji APUS SPORTS). Natalia przygotowywała się na pokaz treningu z kolegą z APUS SPORTS. Wszystko uważnie obserwowałam, uśmiechałam się do nich :) Robiłam foty, po uprzednim geście czy mogę :) Filmik nawet nagrałam z całym treningiem!!! :) :) :) I tak sobie stałam i cieszyłam się widokiem Natalii :) :) :) Po treningu podeszłam do niej i zapytałam o wspólne zdjęcie oraz prośbę, iż chcę jej powiedzieć kilka słów i tak się zaczęło. . .

Zdjęcia poniżej są dla mnie bardzo wyjątkowe. . .Natalia pokazywała mi ćwiczenia, które mogę wykonywać, zważając na moje schorzenia stawów i kręgosłupa. Wytłumaczyła mi, że powinnam zamienić półprzysiady z kettlebell (czyli ciężarek 4kg), na pozycję karimatową na leżąco i położyć sobie jakieś obciążenie na miednicę (coś w tym stylu). Wówczas odcinek lędźwiowy tak nie cierpi, a w zasadzie w ogóle. Jestem bardzo szczęśliwa, iż taka osoba poświęciła mi swój czas, cierpliwie i spokojnie wyjaśniła moje rozterki. Powiedziała również, iż pewnych rzeczy nie zmienię, bo taką mam chorobę i np. brak stanu i malutki wzrost to elementy, których nie przeskoczę. Jednak to, co do tej pory osiągnęłam ciężką pracą, zmianą życia, nastawienia oraz motywowanie innych, to według Niej mega powód do dumy! W dodatku stwierdziła, że inspirują ją  takie osoby jak Ja, że jestem przykładem do naśladowania dla innych i wielki szacunek ;) Tyle ciepła, tyle dobrej energii bardzo mnie podniosło na duchu, potwierdziło, że to, co robię ma sens (Natalia emanuje bardzo dobrą aurą, wyczułam to od razu, kiedy podeszłam do jej stanowiska i czaiłam się) ;) A Ona też usłyszała ode mnie bardzo dużo dobrego, że jest moją inspiracją i wielką motywacją, że jestem na codzień z Jej treningami (filmiki też omawiałyśmy). Powiedziałam, że zaczęłam swoją zmianę z Ewą Chodakowską rok temu w kwietniu, że nadal ją lubię i szanuję. Ale teraz, od kilku miesięcy to Natalia jest moją domową trenerką :) I w ogóle, dałam Jej również swoją dobrą moc, okazałam ogromny szacunek za to, co robi.




Natalia pokazuje i wyjaśnia mi ,co mogę robić, jaką techniką





* * * * * * *

SPOTKANIE FITBLOGEREK w kawiarni Kulka Cafe




W sobotę było również spotkanie Fitblogerów, które zorganizowała jedna z Naszych Fit-dziewczyn Agata z InRudzienka's mind. Bardzo miłe spotkanie, część dziewczyn widziała się podczas innych okoliczności a część wczoraj. Rozmawiałyśmy na wiele tematów dotyczących, rzecz wiadoma, odżywiania, swoich pasji itp ;) :) :) Na pewno każda z Nas wyszła ze spotkania doładowana mega dawką energii i motywacji do kontynuowania tego, co robi na codzień! :)

Na spotkaniu miałam przyjemność z:

* Madzią ze Strong&Fit Women ( poznałyśmy się już wcześniej) :)
* Agatą z InRudzienka's mind
* Patrycją z Lekka Fitneska
* Kasią z Kasiulkowy BLOG
* Karoliną z Karolina Kołodziej blog
* Pauliną z I Love FIT
* Emilią z Keep FIT in style

:)



Fitblogerki :)






Mrożona kawka




:)




Lekka Fitneska, Kasiulkowy BLOG




Strong&Fit Women



I Love FIT, Smak Życia, Keep FIT in style



Dodatkowo, każda fitblogerka otrzymała wspaniałe upominki zasponsorowane przez BUK Rower oraz SYS. Bardzo dziękuję za niespodziankę :)



Upominki








To był niesamowity dzień, pełen wrażeń i pozytywnych emocji :)








6 komentarzy:

  1. Ja również podzielam zdanie Natalii - jesteś ogromną inspiracją i będę to powtarzać do znudzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś, cały czas jeszcze dużo pracy przede mną :) :*

      Usuń
  2. Kurcze, ale super Ci wyszło to spotkanie! Cieszę się, że udało Ci się porozmawiać z Natalią i super słyszeć (czytać), że poświęciła Ci czas! A że jesteś inspiracją, to wie każdy, kto o Tobie słyszał <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i nadal przeżywam spotkanie z Natalią :) W jakimś sensie motywacją jestem, choć mam świadomość i tego, że nie będę nigdy proporcjonalna, tak jak zdrowe osoby. Ale Natalia mnie podniosła na duchu i to jest najważniejsze :) Dziękuję za miłe słowa, tulam najmocniej :*

      Usuń
  3. jak idzie czytanie i ćwiczenie wg rad Natalii?

    OdpowiedzUsuń