czwartek, 13 listopada 2014

Granola


Witajcie :)


Pojawiam się z nowym postem, który zapowiedziałam na Smak Życia, czyli z GRANOLĄ. Tak długo się zbierałam, by samodzielnie przygotować tą przekąskę i w końcu, po zakupie książki Ani Lewandowskiej, zmotywowałam się :) Nie wiem, po co tyle czasu czekałam, ale wiecie, jak to jest. Czasami człowiek tak się zbiera i zbiera do zrobienia czegoś, a jakoś nie po drodze z tematem ;) Ale w końcu zrobiłam granolę i to tak smacznie wyszło, że mój duży słoik, który był wypełniony po brzegi, dziś stoi prawie pusty :D




Przepis na zdrową granolę mam z książki Ani Lewandowskiej "Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską"



Poza składem, który podaje Ania, dodałam jeszcze 3 łyżki czarnego sezamu oraz 80g żurawiny. Płatki bezglutenowe Provena.



Tak wygląda granola po wymieszaniu wszystkich składników, po rozłożeniu na blasze. Kolorowo i zdrowo!



Granola już gotowa do spożycia. Bardzo dobry dodatek do porannej owsianki a także jako przekąska między głównymi posiłkami. Oczywiście, jemy z umiarem :) ;)





A wiecie, dlaczego warto samemu przyrządzać granolę? Ponieważ wtedy masz 100% pewności, że w składzie nie ma syropu glukozowo-fruktozowego - unikajcie tego świństwa, dokładnie czytajcie etykiety na produktach, które kupujecie w sklepach! 



Smacznego i na zdrowie!
~Aldi




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz