czwartek, 12 listopada 2015

Jesienne, czyli kolorowo :)


Jak uniknąć jesiennej melancholii? Albo przynajmniej starać się ze wszystkich swoich możliwości, by szybko pozbierać się i wrócić do pozytywnego myślenia. . . Są na to sposoby, które naprawdę działają :) Dla mnie są to takie prozaiczne, codzienne sytuacje oraz własna inwencja, jakiś wkład włożony w dokonywanie zmian w swoim życiu. To są powroty do moich uwielbianych, ulubionych posiłków, czy też aktywności fizycznej a i nawet zakup nowego zwierzątka :) To są tak pozytywne emocje, których nie da się opisać w słowach. Fotki pokazują, co w ostatnim czasie poprawiło mój nastrój i jak szybko można stawiać sobie nowe cele, bo jest znowu dobrze! :) :) :)


"Twoim najsilniejszym atutem jest wyobraźnia. Wyobrażaj sobie tylko rzeczy dobre i piękne. Ty i twój los jesteście tym, czym twoje myśli i wyobrażenia." J.Murphy

Wszystkiego Dobrego!







 Zdrowy sok to prawdziwa rozkosz dla mojego podniebienia i duszy. . . :)
* marchew
* jabłko
* gruszka
* burak
* cytryna






Spójrzcie, co udało mi się zakupić kilka dni temu w Biedronce :) Granat od razu również kupiłam i następnego dnia sprzęt został wypróbowany. Bardzo praktyczne i czyste użytkowanie tego urządzenia sprawia dużą przyjemność podczas przygotowywania owocu do zjedzenia. Super udany zakup, dlatego polecam :)






I ostatnia niespodzianka!

To Tytus - nowy członek Smaczkowej rodziny. Tytus również bardzo zdrowo odżywia się, to ortodoksyjny wegetarianin :) :) :)
Na razie oswajamy się z nowym otoczeniem, zapachami i lokum. Mam nadzieję, że już za parę dni świnka będzie całkiem zaaklimatyzowana.

Teraz jestem przeszczęśliwa!
Bądźcie dla siebie dobrzy, to takie ważne!

Pozdrawiam ciepło,
~ Aldi :) :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz