sobota, 7 listopada 2015

Sobotnie słodkie lenistwo :)




Witajcie Moi Drodzy :) Jak się Wam powodzi? Mam nadzieję, że Jesteście zdrowi i pełni życia? Bo ja tak, wszystko ostatnio idzie dobrym i właściwym torem. Praca, dom, spełnianie marzeń ;) A to dlatego, że jak na razie zdrowie mi dopisuje, nic mnie nie ogranicza i czuję, że mogę naprawdę wiele! Wiecie o czym mówię? Jeśli ktoś z Was kiedykolwiek miał w życiu jakieś bariery, ograniczenia, bóle, itp - to wie. Co jeszcze ważnego, co mnie cieszy, to codzienność. Uwielbiam swoją codzienność :) Nie jest nudna i nie jest szalona. Jest taka, jaką lubię żyć. Dziś bardzo fajny dzień - sobota i spokojny odpoczynek z mężem w domku. Nigdzie się nie trzeba śpieszyć i być gdzieś na czas. Takie słodkie lenistwo jest potrzebne. Dosłodzeniem tych chwil jest ciasto z ciecierzycy . Polecam, spróbujcie! Na blogu znajdziecie przepis. Ciacho bardzo zdrowe, smaczne i szybkie do zrobienia. Uciekam dalej cieszyć się sobotą i leniuchować przy oglądaniu filmu.

Trzymajcie się i miłego weekendu życzę <3 

~ Aldi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz