wtorek, 28 stycznia 2014

Mój trening z ekspanderami :)


Witajcie Kochani :)



W tym poście chcę zaprezentować Wam moje ostatnio zakupione

 ekspandery do ćwiczeń. 

Mój program treningowy wydaje się zapewne prosty, lecz jak dla mnie to 

codzienna dawka aktywności, 

która w zupełności zaspokaja moje potrzeby.

Przedstawiona poniżej fota to jeden z punktów codziennych ćwiczeń.

Trening przy pomocy ekspanderów trwa 15 minut.

Mam trzy rodzaje tych gum, wobec tego na każdej ćwiczę po 5 minut.

Ponadto wykonuję brzuszki ABS 8 minut oraz

pośladki MelB 10 minut.

Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze plank, czyli słynna "deska" 1min 45sek 

(w miarę upływu czasu zwiększam długość tego ćwiczenia,

a zaczynałam od 60sekund ).




Cały trening trwa 35 minut.





                                            Przykładowy zestaw ćwiczeń z ekspanderami





Mam nadzieję, że Wy też dzielnie trenujecie :)





Trzymajcie się ciepło w te mrozy :) :) :)




5 komentarzy:

  1. Ale dajesz czadu. Ja właśnie po ćwiczeniach, tez staram się wydłużać deskę, ale tyle to jeszcze nie wytrzymuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj sobie trochę czasu, ja też od razu tyle czasu nie wytrzymywałam :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Pięknie Kochana :) A z tą deską faktycznie dajesz czadu :) Tak trzymać! <3

    OdpowiedzUsuń