środa, 15 stycznia 2014

Pasta z awokado, to jest pyszne!



Witajcie Kochani :)


Kilka dni temu miałam ochotę zjeść kanapkę z jakimś urozmaiceniem.

 I nie chodzi tutaj o majonez ;) 

Ale miałoby być to coś pysznego, nietuczącego i  zdrowego.

 Wymagania mam, więc muszę te wymogi sobie spełniać. Wówczas 

życie jest o wiele ciekawsze i bardziej kolorowe,

 tak jak te kanapki - urozmaicone :)

Wpadłam na przepis w internecie, który jest prosty i 

superszybki do wykonania.

Pasta z awokado - idealna na kanapki i nie tylko.

Bardzo smaczna i zdrowa, polecam :) 



                                                                                    PASTA Z AWOKADO GOTOWA! :)




Składniki jakie potrzebujesz do pasty z awokado:





AWOKADO - 1 ŚREDNIE




JAJKA NA TWARDO - 2 SZTUKI




CEBULA MAŁA - 1/2 SZTUKI







SOK Z CYTRYNY - 1 ŁYŻECZKA









SÓL I PIEPRZ









Przygotowanie:

1. Awokado obieramy, przekrojone wzdłuż, wydrążamy pestkę i następnie           kroimy na kawałki.


2. Ugotowane jajka na twardo obieramy i wrzucamy do naczynia.


3. Cebulę obieramy i blendujemy.


4. Wszystkie składniki wraz z sokiem z cytryny oraz pieprz i sól dodajemy do       cebuli i miksujemy na jednolitą masę.




Smacznego



2 komentarze:

  1. Ciekawe urozmaicenie, ja na ogół robię z czosnkiem, bez cebuli i jajka, ale Twoją wersję też przetestuję :) Kocham avocado :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowało mi i myślę, że z jajkiem jest bardziej syte :) Ale chcę spróbować jeszcze z innymi składnikami, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń