czwartek, 30 stycznia 2014

O tym, co było na obiad i co było potem. . . ;)


Witajcie :)


Dziś miałam zabiegany dzień, pełno spraw a później zakupy jedzeniowe i po powrocie

 szybko coś na obiad. Szybko nie oznacza byle jak ;) bo nie o to przecież chodzi.

 Zakupy zrobione, więc można coś zdziałać. Miałam tylko 35min na przyrządzenie obiadu,

 gdyż zawsze staram się mieć przygotowany obiad, kiedy mój mąż wraca z pracy.

 Taki mam już nawyk, by trzymać się grafiku dnia i mieć wszystko zaplanowane :) 

Dziś natchnęło mnie na kurczaka z curry i w konsekwencji na sałatkę z awokado.

 Wyszło mi jedno danie, w takim zestawieniu po raz pierwszy i bardzo smaczne. 

Nie zapominając o tym, iż bardzo zdrowe.






Co potrzebne jest do takiej sałatki?


* filet z kurczaka (przyprawić curry, solą i pieprzem), podsmażyć

* awokado obrane ze skórki, pokrojone w kostkę (wycisnąć sok z cytryny do smaku, jaki preferujecie, posypać trochę soli i pieprzu i wymieszać)

* mix sałat (ostatnio często kupuję)

* serek twarogowy z ząbkiem czosnku, przyprawić niewielką ilością soli i pieprzu

* szczypiorek






Produkty potrzebne do sałatki



Przygotowanie na talerzu:

1. Mix sałat

2. Kawałki kurczaka poukładać na sałatę

3. Następnie wyłożyć awokado

4. Serek ułożyć po przekątnej 

5. Całość posypać szczypiorkiem

Gotowe!



 Sałatka z kurczakiem i awokado :)




Po wspaniałym obiadku, dzwonek do domofonu i niespodzianka dnia - kurier :)

Dotarła do Nas paczka z Badapak.pl

Pierwszy raz zamawiałam u tej firmy i jestem zadowolona. Nie czekałam długo, ok. 2 dni.

Wszystkie fazy wędrówki przesyłki mogłam monitować przez internet.

Uważam, że przesyłka dotarła dość szybko, zważając na warunki pogodowe, jakie obecnie

 panują.



Co zamówiłam? Kilogramy różnych smacznych bakalii i ziarenek :)


* kasza gryczana nieprażona 2kg

* orzechy pekan 200g

* słonecznik 1kg

* pestki dyni 0,5kg

* jagody goji 1kg

* czarny sezam 1kg




Zapas zrobiony na dłuższy czas, więc nie muszę szukać i przede wszystkim przepłacać za te produkty.


Pozdrawiam cieplutko
~ Aldi  :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz